هوای یار
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
هر چه دنبال واژه ای گشتم تا بسرایمت
دیدم من کجا و تو کجا!
قطره کی تواند که وصف اقیانوس گوید.
گفتم حالا که اینطور شد
دستهای خالی نیازم را فرش آسمان می کنم
چشمهای خیس از باران دلتنگیها را به آسمان می دوزم
و می گویم:
کاش که همسایه ما می شدی
مایه آرامه ی ما می شدی.
هر که به دیدار تو نایل شود
یک شبه حلال مسایل شود.
دل مستمندم ای جان به لبت نیاز دارد
به هوای دیدن تو هوس حجاز دارد.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
عید بر عاشقان مبارک باد
عاشقان عیدتان مبارک باد
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۸۵/۰۶/۱۶ ساعت 11:56 توسط باران
|
حرفهایی است برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم