دانه های دل

مي كنم اناري دانه
به دل مي گويم
خوب بود اين مردم
دانه هاي دلشان
پيدا بود
مي پرد در چشمم
آب انار
اشك مي ريزم
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۸۵/۰۲/۲۷ ساعت 10:49 توسط باران
|
حرفهایی است برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم